Letters for daddy dearest


Surat ini gue buat sesaat setelah bokap gue meninggal. Ini merupakan bentuk rasa kehilangan gue akan bokap gue yang meninggal Februari 2011 lalu. Saat kepergiannya, gue gak ada disampingnya dan itu yang membuat penyesalan sampai sekarang. Mudah2an dengan surat ini, beliau mengetahui betapa gue begitu kehilangan sosoknya. Dan yang pasti gue sangat…sangat…dan sangat menyayangi dia sampai kapanpun.

My daddy dear .....

Is this happening now ...??
I no longer can see you with the real
Can not hear your voice out loud
Or is it just a bad dream during the day ..

My daddy dear ...

You must know how much I love you
How deep this love for you
So stay here with me
And continues to be my father proud

My daddy dear ....

They said if you had gone
They say if you have been quiet
They say if you no longer feel pain
When in fact you're still here, guarding and protecting us all

I really love you daddy forever and until any time ....

Of the children who always love you

Comments

Popular posts from this blog

Cinta (penipuan) Berkedok Pelayaran

Leboy..

Pura Kawitan "Arya Pengalasan" Lampung